Finally!!

2012-11-04 @ 02:01:20
Bloggen som aldrig används... bloggen som aldrig uppdateras... bloggen som glöms bort, ja det är min det! Nu är allt gammalt, allt förflutet raderat och jag börjar om på nytt, ett ställe där jag kan skriva av mig. Där jag bara skriver utan att bry mig om ifall ngn läser utan bara skönt att rensa hjärnkontoret, känns som det behövs! Suttit med en skock bilder o designat lite bloggar under kvällen, som vanligt kommer min egen i sista hand så just nu är det bara tillfälligt skräp eftersom allt är under konstruktion, får se hur det blir sedan o när jag orkar ta tag i det. En veckas jobb är över nu iallafall och även en halv helg... :( Én lite stressig vecka var det som vanligt men jag trór jag trivs bäst då :) Hann även med mina hästar ganska mycket, en sökträning och ett mpsmöte i torsdags. Känns rätt ok faktiskt! I fredags em kom en fin bctjej o flytta in här över helgen, det gjorde nog allt! Har varit en ganska tuff början på helg annars, arg o besviken i omgångar o vet inte riktigt vad för folk man kan lita på... men är det ovanligt? nej! Tog en långpromenad förut idag med fina Lo, syster och kameran. Riktigt skönt att rensa hjärnan o ganska fint väder :) Blev även en galoppsväng med Lukas längs kanalen, undrar om han är bra... Blir aldrig klok på dethär, är det bara jag som är nojjig? ååh!! :( Med farten på mitt mobilainternet blir det inga bilder idag, får bli i nästa inlägg! Nu dags att sova, sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback