Anxiety!

2012-11-04 @ 20:27:51
Ångesten börjar krypa sig på, över vad man ska göra i framtiden... Lite mer än 1år sen studenten nu o vad har man gjort egentligen... Lite jobb här o där o lite plugg just för skojs skull,. men mer då?
Kollat utbildningar typ överallt men blir jag mer klok för det? Nae, inte ett dugg!
 
Livet är ju bra som det är just nu, trivs SÅ bra hos distriktarna, med mina underbara hästar och Zot och allt. Sen har jag mps att ägna tid åt och viltrehab som jag aldrig kommit igång med på riktigt men som kanske startar nu vart efter, och det är ju verkligen ngt jag strävat efter SÅ länge! Men det finns ju också endel grejer som fattas... Tex den där veterinärlegetimationen som jag så länge drömt om men som jag inte vet utan bara hoppas någongång ska dyka upp... Tyvärr dyker den ju dock inte bara upp utan det är en period på 6 år att plugga. O förhoppningsvis blir det ju där jag vill, dvs i Köpenhamn men om inte? Blir det då Ungern, Tjeckien??? Åhhh....
Är jag ens beredd på att lämna allt här? Lämna allt, familj, vänner, mina älskade djur o allt för 6 års utbildning utomlands? Visst hade det varit kul o verkligen ett äventyr men usch det är svårt...
 
HUR ska man kunna veta vad man ska göra med livet? Och HUR ska man hinna med allt? ÅNGEST!! :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback