MONDAY

2012-11-05 @ 22:06:00
En behaglig start på veckan på jobbet, inte jättemycket patienter men ändå rullade det på hela dagen. Inga allvarligare fall utan bara lite finputsning på de fina djuren (: Vi sysselsatte oss även med lite annat, provsvar, blodanalyser, ommöblering av fikarummet osv. Riktigt fint blev det tillslut men ändå inte klara.
 
Sen från jobbet blev jag och skitväder var det så Lukas fick stå.. Vilket känns förjävligt! Therese var ute o kolla honom igår när jag red och nu är han FRISKFÖRKLARAD!! Tjohoooooo, lycklig tjej!
Då är det bara nojjan hos mig själv jag måste bli av med och dags att börja bygga muskler båda för honom och mig, haha!
Detta ger mig ju dock lite mer panik, hur tusan ska jag hinna motionera min fina kuse 6ggr/veckan som jag håller på nu? Men jag SKA hinna, jag SKA hinna med jobb, hästen, hunden, MPS o allt annat jag vill göra. Sen hade det inte varit helt fel att ha lite tid att träffa fina vännerna också... Hur gör man för att så effektivt som möjligt utnyttja tiden? Skulle behöva gå kurs!
 
Kanske att jag ska ta tidig kväll ikväll så jag är utvilad inför en fortsatt jobbvecka men självklart blir det väl inte så idag heller... Planering o jag är inte goda vänner!
Förövrigt ser jag fram emot lördagens Alba-expo där jag o mina fina friends i MPS ska vara med som utställare, GRYMT! kom dit vettja!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: NINEMILE

Fina, vackra Fialotta<3
Underbarast i världen!

2012-11-06 @ 05:49:37
URL: http://ninemile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback