STRUTS OCH ALLT ANNAT

2012-11-06 @ 19:58:31
Vikbolands struts säger jag bara... Där mestadels av dagen spenderats tillsammans med DV. SVINKALLT är bara förnamnet men trevligt var det (:
 
Nu precis pratat m fina Frida o man kan ju inte bli annat än glad o tiden bara springer iväg! :) Hon är grym den tjejen o bloggen är verkligen en rekommendation: http://ninemile.blogg.se/!!
 
Kvällen spenderas framför photoshop (vilket har blivit en vana nu senaste dagarna) med en mysig kissekatt (: Men tyvärr har jag inget uppdrag just nu o inte heller ngn inspiration till min egen blogg så nu blir det nog bara lite bilder framöver... Om jag inte hittar på ngt annat :) 
 
 
Blir lika full i skratt varje gång jag ser denna bild, ni är fina ni människor :)

Kommentarer
Postat av: ninemile

Min äääälskade Fialotta......du är UNDERBAR <3<3<3

2012-11-23 @ 00:53:22
URL: http://ninemile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback